Půjčování e-knih v knihovnách: výsledek vyhledávání
Stránka je optimalizována pro použití na počítačích. Na mobilních zařízeních se část obsahu nezobrazuje.
Vyhledávám… extra:publisher[er]=VeRBuM.
Bylo nalezeno 42 titulů. Seřazeno podle normalizovaného hodnocení sestupně. Pokud si chcete některou z uvedených e-knih vypůjčit, klikněte na její název. Na další stránce naleznete odkazy do katalogů zapojených knihoven.
11. Knihy a čtení
Radim Bačuvčík
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 248 stran
EAN: 9788087500668
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu.… Data výzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení…
12. Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí
Marek Adamík
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 228 stran
EAN: 9788087500873
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.
K vypůjčení do: 30.12.2999
13. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík, a kol.
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 128 stran
EAN: 9788087500835
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové… komunikace - kreativity a efektivity.
K vypůjčení do: 30.12.2999
14. Kultura jako faktor volného času
Radim Bačuvčík
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 116 stran
EAN: 9788087500118
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení… volného času.
15. Kulturní zboží jako dar
Radim Bačuvčík
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 144 stran
EAN: 9788087500989
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí… kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do…
K vypůjčení do: 30.12.2999
16. Kulturní život a my
Radim Bačuvčík
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 274 stran
EAN: 9788087500538
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke… kultuře dle jeho intenzity a zaměření.
17. Marketing symfonických orchestrů
Radim Bačuvčík
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 184 stran
EAN: 9788087500033
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech,… Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a…
18. Marketing... je věda kreativní
Radomila Soukalová
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 158 stran
EAN: 9788087500712
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
19. Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 160 stran
EAN: 9788087500507
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
20. Muzea a galerie
Radim Bačuvčík
Nakladatel: VeRBuM
Rozsah: 124 stran
EAN: 9788087500347
Kategorie: Literatura faktu, učebnice • Ekonomie, business, management • Reklama, marketing, obchod
Anotace: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace… může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je…
[ Hlavní strana | Kontakt ]